1. Koja je tvoja ciljna grupa? (kako izgleda tvoj idealan kupac)
Ne znam iz kog razloga mnogi misle da to nije bitno, i svi oni koji tako misle imaju prosecne ili nikakve rezultate u svom poslovanju. Sve uspesne kompanije i butici, preduzeca i restorani imaju jasnu predstavu o tome ko su njihovi kupci. Sta te kosta da i ti to uradis. Veruj mi, samo to moze potpuno da promeni tok tvog poslovanja i postavi tvoju firmu u tom 10 u tvojoj bransi.
Ovo je verovatno NAJBITNIJA stavka u tvom poslovanju i to je najcesci razlog neuspeha kompanija.
Zato, molim te, uzmi papir i olovku ili otvori jedan Word dokument i napisi nekoliko recenica o tvom idealnom kupcu.
1. kojeg je pola
2. u kojoj starosnoj grupi
3. zivotni stil (voli da jedri, kampuje, uziva u hrani, voli da putuje...)
4. prosecna zarada
5. nivo obrazovanja
6. hobi, interesovanja
7. gde zivi (na selu, u gradu, stanu, kuci...)
8. ima li dece
9. koji je njen/njegov najveci problem
Ako ti treba pomoc ili zelis da razmenis ideje pisi na sopstveniposao.blog@gmail.com
ili napisi komentar :)
среда, 18. новембар 2009.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар