среда, 18. новембар 2009.

Za sta su kupci zaista zainteresovani?

Mnogo mi je drago da sam se dotakla ovog pitanja i da mogu da ga podelim sa tobom jer ako usvojis ono sto pise u ovom clanku sve sto radis poprimice potpuno nove dimenzije a na kraju ti doneti bolji posao, zadovoljnije kupce i naravno vise novca.

Svi mi ljudi imamo nesto zajednicko a to je da smo svi zainteresovani pre svega za SEBE.
Tvoji kupci kuju od tebe zbog toga sto smatraju da je TO ODOBRO ZA NJIH, da ce to zadovoljiti njihove potrebe, a NE ZBOG TOGA STO JE TO DOBRO ZA TEBE.

Nemoj NIKADA, NIKADA da izgubis to iz vida. Jer cim budes stavio/la sebe pre kupaca oni ce ti polako polako okretati ledja.

Na jednom sajtu videla sam da stoji ovako:
"za uspeh tvoje kompanije vazne su tri stvari a to su: trziste, trziste i trziste!" koja je to g...... Svaki put se nasmejem kada procitam tako nesto, ali super je da ima onih koji tako misle. Ti koji tako misli nece daleko, veruj mi. A evo i zbog cega.
Postavicu ti jedno pitanje i sve ce ti biti jasno...

Od koga dolazi novac od kojeg ti i tvoja kompanija zivite?
Da nije mozda od trzista? (ne mogu da se ne smejem :)

Ti i ja znamo da novac za nasa putovanja, stan, kola, restorane, izlaske i ostalo dolazi od nasih kupaca. I zato smo spremni da ih mazimo i pazimo kako bi nam oni ostavljali jos vise novca, zar ne?

Prema tome, koje su tri svari najvaznije za uspeh tvog poslovanja?
Novi kuci, stari kupci, zadovoljni kupci!!!


Sta ti mislis o tome? Kakva su tvoja iskustva?

2 коментара:

  1. Kod nas je briga o kupcima ne dovoljna. Kad izadjem iz radnje ne dobijem ni dovidjenja ako nista ne kupim. Zar niko ne misli o tome da cu se mozda vratiti sutra i nesto kupiti. Tako gde me ni ne pogledaju na izlasku sigurno se necu vratiti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo to! Lako je prvi put privući klijenta pričom i šarenom reklamom da će sve biti vrhunski urađeno, međutim pravi uspeh je tek kad klijent nakon pružene usluge shvati da je sve obećano i ispoštovano i ponovo pozove ili te preporuči drugima. Tako se stvaraju čvrste veze, preporuke i stabilni izvori profita. Drugim rečima površna usluga nigde ne vodi a kod nas to ljudi nikako da shvate...

      Избриши